נועם קוריס משרד עורכי דין ומגשרים טל'-077-7060058

יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

עזבונו של בעל מקצוע מאת משרד עו"ד נועם קוריס ושות'...

בס"ד

עזבונו של בעל מקצוע מאת מאיר סגל

ממשרד עו"ד נועם קוריס ושות'

כיצד יוגדרו ויחולקו עזבונו ונכסי הקריירה של בעל מקצוע כגון עורך דין, רואה חשבון, יועץ מס, וכיו"ב בעלי מקצוע המייצגים אחרים?


פרשת השבוע. פרשת אנוסות
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/20981">יוסף ד''ר טמאן</a>


הבוקר קמתי במצב רוח קרבי, כי זה זה לא נעים לפעמים להיות נביא בעירו נוכח הפרשה המגעילה אשר צפית מראש שהיא עורבא פרח ואשר ניסתה לבשל משטרת ישראל.אותו רופא גינקולוג אשר שמו לא נתגלה עדיין (אל תדאגו ,זה זמני),אז הבה נקרא לו ד"ר כוסוביצקי, הטריד, אנס,הביא בתולות תמימות מקרב שוטרות ישראל לאורגזמות שלא הזמינו,קורע הנרתיקים, מין מפיסטו ואשמדאי נוטף זימה.ואני רואה את שוטרי ישראל.פוגש אותם בהזדמנויות רבות ושותק. כי מה יש להתדיין עם אדם אשר אני חושד שה IQ שלו הוא בגובה רמת האשלגן בדם.הוא יגרור אותי למגרש שלו ושם ינצח אותי בקלות.אז אני לא מתווכח עם שוטרים. נקודה.גם באם יבוא גיבור כזה וייתן לי דוח על כך שחרגתי מהכחול לבן בחניה באורך המהשמו שלו לאדום לבן.במידה והייתה לנו משטרת ישראל אשר לא מתייחסת לאזרח כמו לזבל וכאן מדובר באזרח שכל חייו למד ולומד, הייתי כותב דברים אחרים.ובפוסט מה 4 לדצמבר הבעתי דעתי בעניין זה ללא מורא וללא פחד.אז הבוקר אני קורא ששיחררו מיד את הרופא השטן,הוא חזר לעבוד כאילו ולא קרה כלום.אז כמו שחוקר משטרתי מתייצב בפני שופט עם כתב תביעה כמו גבינה שוויצרית, מסתבך בעדויות, סותר עצמו והשופט אומר לו "אדוני אולי אתה קצת אידיוט",כך גם במקרה הזה.יד קלה על ההדק, לגמור מהר ולרוץ לספר לחברה.ומסתבר כי במקרה דנן, באם המשטרה טרם המעצר החפוז, הייתה מדברת עם רופא משפחה או סתם מנתח פלסטי כמוני, הייתה משתכנעת שיש להיות זהירים וללמוד את החומר.אז קודם ירו ואחר כך שאלו שאלות.ושאלו גינקולוגים לגבי הפרקטיקה הרפואית של ד"ר כוסוביצקי.ורובם המכריע אמר "כן זוהי פרקטיקה מקובלת"ובאם יש כאלו שיגידו לא, אז זה גם לגיטימי כי הרי לרוב הרופאים לא כל כך מסכימים בינם ובין עצמם.אז תגיד המשטרה עכשיו. "אז מה קרה? שיחררנו אותו! חזר לעבודה,שמו חסוי"קדחת שוטר יקר!אנו מדינה קטנה.הרופא פתאום נעלם מבית חולים,בית חולים בשרון, כי אמרתם. נעלם מהקליניקה,ואני מבטיחכם נאמנה ששמו כבר ידוע ומחר יכול להופיע בפייס.הכנתי לעצמי אספרסו כפול, הדלקתי סיגריה והחלטתי כי לא אכתוב ולו מילה יותר בעניין זה,כי זה מביא לי בחילה.בוקר טוב ישראל!
פרשת השבוע. פרשת "אנוסות" 4 לדצמבר 2015
ושוב מספר משפטים בנוגע ל"גינקולוג האנס"שיהיה מאד ברור, אינני מכיר אותו ואינני יודע דבר למעט זה שהוא מואשם בהחדרת אביזרים לנרתיקי המטופלות וגם הכנסת אצבעות.ןמדובר בנשים הסובלות מ DISPARUENIA . כאב וקושי בקיום יחסי מין.במידה ונשללות סיבות של דלקות ודומיהן יש מקום להשתמש בטכניקות מנואליות.וזה איננו דבר חדש.ורק אביא רפרנס לכך מינסיונם של גינקולוגים אשר מתעסקים גם בהפרעות מסוג זה. הנה רפרנס אחד ומי שרוצה ייחפש הלאה בגוגל .Treatment for pain with intercourse involves manual therapy to decrease muscle tension, instruction in stretching to lengthen short muscles and training in relaxation of the pelvic floor muscles.
In my practice I also find that dilators combined with manual therapy can be very beneficial in decreasing pain with intercourse. Dilators are a medical device that can be used to help “dilate” or expand the vaginal opening. Patients are taught during their physical therapy appointments how to relax their pelvic floor muscles and use dilators at home to practice relaxing these muscles while inserting something vaginally. Typically women start with a small size and gradually work up to a dilator that is comparable or slightly larger than the size of their partner.
נשמע נורא אך זה טיפול מאד מקובל.במידה וכך הם פני הדברים ולא היו חלילה דברים אחרים, אינני מבין מה רוצים מרופא זה.

LikeCommentShar
כותב הכתבה הוא מנתח פלסטי בכיר. http://www.dr-teman.co.il\
מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175432'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה