נועם קוריס משרד עורכי דין ומגשרים טל'-077-7060058

יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

מה חשוב לדעת רגע לפני שרוכשים דירה מקבלן מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד

זו עומדת להיות עסקת חייכם או אחת מהן. בטרם תמהרו לחתום על הסכם הרכישה, כיוון שאנשי המכירות של הקבלן דחקו בכם, אל תוותרו על בדיקה משפטית של ההסכם על שלל נספחיו באמצעות עו"ד מומחה מטעמכם.

מי הורס לנו את הסיכויים לזוגיות מוצלחת ומה אפשר לעשות נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/46932">איילה סיוון כהן

כמעט כל אחד מאיתנו נמצא – או מכיר מישהו שנמצא בחוויה הדי מתישה הזו של חיפוש זוגיות.וכמו שזה נראה, יש המון אנשים שמחפשים ובאמת רוצים זוגיות, אבל משום מה רק מעטים מצליחים למצוא אחת כזו.
למה זה קורה?יש לזה כל כך הרבה סיבות.העיקרית שבהן היא אנחנו בעצמנו.
אני יודעת ששמעתם את זה כבר מליון פעמים אבל העובדות בשטח הן שאנחנו אלו שיוצרים את המחסום הגדול ביותר בינינו ובין זוגיות אמיתית וטובה לנו.
איך אנחנו עושים את זה?
או! יש לנו כל כך הרבה שיטות!
זה מתחיל מתקופות בהן אנחנו משכנעים את כל העולם שאנחנו באמת מחפשים זוגיות אבל עמוק בפנים נוח לנו ככה.זה ממשיך בזה שאנחנו הולכים למקומות לא נכונים ופוגשים אנשים שלא מתאימים לנו.הרבה פעמים אנחנו פשוט לא חיים כל כך טוב עם עצמנו, ואנחנו מצפים שמישהו אחר יחיה טוב איתנו... לא ממש הגיוני...אז אם אנחנו באמת רוצים למצוא זוגיות, יש כמה דברים שכדאי לעשות כדי שנוכל גם למצוא אותה.
נתחיל מהדברים ה"פשוטים":

להתכוונן למקום הזה של "אני רוצה זוגיות", "אני מוכן ובשל לקשר רציני". בדקו את עצמכם, האם אתם באמת פנויים רגשית? האם בשלב הזה, כשעבר כך וכך זמן מאז שמישהו שבר לכם את הלב או ניפץ לכם את החלום, אתם כבר מוכנים להמשיך הלאה? אם יש בכם מקום שעדיין מחובר לעבר שלכם, תנו לו עוד קצת זמן, תנו לו להנתק לפני שאתם מנסים להמשיך הלאה כשאתם גוררים את כל המטען הזה מאחוריכם.
קחו דף ורשמו את 5 התכונות הכי חזקות שלכם כבני זוג. שכנעו את עצמכם לבחור דווקא בכם, מכל האנשים האחרים שבעולם. כשאתם תהיו משוכנעים במיוחדות שלכם, בתכונות הנהדרות שיש בכם, ביכולת שלכם להיות בני זוג נהדרים, מכילים, אוהבים – יהיה לכם קל הרבה יותר לגרום לאדם שעומד מולכם להשתכנע גם הוא בכל הדברים הללו.
כשמדברים על טיפוח – טיפוח חיצוני הוא חשוב. אבל כשהפנימיות מקרינה החוצה, וזה קורה אצל כל אחד מאיתנו, חשוב מאוד לטפח גם אותה. דאגו לעבוד על עצמכם, למצוא כל הזמן דרכים להשתפר. למדו דברים חדשים שמעניינים אתכם, התמקדו בתכונות היותר "בעייתיות" אצלכם ונסו לטפל בהן. חיו תמיד בשאיפה להתקדם. פנימיות מאירה מקרינה החוצה יופי מסנוור.
מחשבה מביאה מציאות – ויש המון אנשים שכבר הוכיחו את נכונות המשפט הזה. חשבו זוגיות, הכנסו לתוך החוויה הזו, תרו לעצמכם אתכם בתוך מערכת יחסים זוגית. דמיינו מי נמצא אתכם, מה אתם עושים יחד, איך אתם מרגישים.  הרגישו את זה קורה עכשיו. תנו לעצמכם כמה דקות כאלו בכל יום, הרשו למחשבה שלכם לזמן אליכם את הזוגיות הזו שאתם חולמים עליה.
המילה "דייט" היא מילה קצת מלחיצה. באופן אוטומטי אנחנו מרימים את כל ההגנות, מסתירים את מי שאנחנו באמת ומנסים, משום מה, לעשות רושם שונה לגמרי... זה לא ממש בשליטה שלנו וזה בדרך כלל פועל לרעתנו. אז צאו מהמילה הזו שכל כך מלחיצה אתכם ומצאו דרך אחרת לתאר את הפעולה שאתם עומדים לעשות עכשיו. אתם עומדים לצאת, לפגוש אדם חדש, לא מוכר, מסקרן. יכול להיות שיהיו לכם המון נושאי שיחה משותפים, יכול להיות שהוא ימצא חן בעיניכם, יכול להיות שתיהנו מאוד מהערב, ויכול להיות שתחליטו שזה לא מתאים. החוויה של היכרות עם אדם חדש נשארת חוויה. בלי קשר לתוצאה שלה. צאו מהבית עם ההתרגשות לקראת החוויה עצמה וללא ציפיה לשום דבר מעבר לזה.
קצת פרקטיקה: אם אתם ממש רוצים למצוא זוגיות, לשבת בבית ולדמיין אותה זה לא מספיק, צריך גם לעשות כמה דברים שהם תכלס': הירשמו לאתרי היכרויות (שימו לב שאתם נרשמים לאתר איכותי...), היום יש גם אפליקציות של היכרויות כמו באדו, טינדר ועוד ועוד. הצטרפו לקבוצות חברתיות בפייסבוק.

מצאו בילוי שאתם נהנים ממנו והצטרפו לאחד כזה שמותאם לפנויים פנויות. אלו יכולים להיות טיולים, נופשונים, ערבי שירה או כל דבר אחר שעושה לכם את זה. זו הזדמנות נהדרת להכיר אנשים פנויים שמתעניינים בתחומים דומים.

ולסיום, מילה ממני – אם תגידו "לי זה כבר לא יקרה, אני עניין אבוד", זה באמת לא יקרה לכם.
אני מבטיחה לכם שמנסיון אישי אני יודעת כמה לא קל להשאר חיוביים בדרך הזו, אבל אתם חייבים את זה לעצמכם.
בהצלחה!

שמי איילה ואני מאמנת לתהליכים זוגיים. לעולם האימון הגעתי בעקבות התמודדויות אישיות והיום אני מלווה בודדים בדרך למציאת זוגיות וגם זוגות שרוצים לשפר את מערכת היחסים.
מוזמנים לפנות אלי ל052-6711830

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175508'> articles.co.il</a>

האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס
               עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
·                     עו"ד נועם קוריס בטוויטר
·                     עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
·                     עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק

·                     עו"ד נועם קוריס ב pinterest.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה